Merhaba kızlar 40+4 haftalık hamileyim doktor çarşamba günü günün doluyor hastaneye yatıracağız hazırlıklı ol dedi dualarınızı bekliyorum önce suni sancı verecekler açılma olmazsa sezaryan dedi yoksa bebişin geleceği yok gibi görünüyor suni sancı tecrübesi olan var mı çok mu can yakıyor acaba