Dmrcn Benim haftası dolmuştu ilk gebeliğimde. Doktor gel verelim suni dedi. Açilmam yklasik 2 cm ama hiç sancım yoktu. Sabah yedide yattım. Suniyi taktılar. 9 gibi suyum patladı. Suyum patladiktan sonra acayyip sancılar basladım oğlen bire diğru bı iğne yaptılar. birde uyuya kaldım. Artık ne iğnesi yaptiysalar. Saat üç gibi yoğun sancıyla uyandım. Saat birde 6 cm ydi uyandiğimda yine 6 cmydi. Oğlumhn kalp atişları hızlıca düşmeye basladı. acil sezaryan dendi. Suniyi kestiler. Belgeler vs imzalandı. Ameliyat haneye gidene kadar 8 cm olmuş acikligim. Tabi yinede sezarayn oldum. Doktor daha fazla dayanamazdı bebeğin dedi. Yani benim tavsiyem 42 ci haftaya kadar beklemek. Tabi sıkı takip ile. Kendi sancılarını bekle mutlaka. Suni sancıyı her bebek kaldıramayabiliyir. 40. haftam folmuştu benim