Selam anneler 🌺
İkinci hamileligimi yaşıyorum ilkinde hiçbir belirtim yoktu suyu azaldığı için 40+1 de suni ile doğum yaptım yani belirtiler sancı nasıl oluyor hiçbir fikrim yok. Şuanda yarn tam 38 haftalık olucam sol bacağımda inanılmaz bir ağrı var toparlayarak yürüyorum iki gündür de karnım taş gibi olup gevsiyor kasılma yaşıyorum ama zaten belimde iki aydr soğuktan dolayı öksürüyorum çok fazla ağrı olduğu için tam olarak sancı mi cekiyorum yoksa normal ağrılar mi bilmiyorum. Kasılma ve bacak ağrısı doğum belirtisi mi ?