Benim oğlum 32 haftalık doğdu 5 gün entübe 17 gün küvezde kaldı 8. De geçti rop var demedi hiç sadece haftaya bir daha gel yada 2 haftaysa bir daha gel tarzında dendi en son daha gelmene gerek yok 6 ayda bir kontrole gel dendi Şuan oğlum 4 yaşında sende üzülme inşallah tamamlar geçer