Ben Siemens iQ300 serisi 9 kg ' kullanıyorum ve çok memnunum. Ne kırışıklık yapıyor ki özellikle kırışık önleme özelliği var. Ve neredeyse şeyimi atıyorum kazak, mont, yunluler vs vs. Hiç bir kıyafetimde deforme olmadı şuana kadar 2 yildir kullanıyorum. Süper 40dk programı da var 40′dkada ( yastık ve yorganlarim hariç) kuruyor tavsiye ederim.