Anne_Son
Benim kide 500 çıktı internetten baktım hamilelikte çok tehlikeli yazıyordu çok korktum ama iyi birşeymiş çok şükür ıgg daha önce bu virüsü geçirdiğin anlama geliyormuş yani bağışıklık kazanmış oluyorsun o virüse ıgm yüksek çıkarsa suan geçiriyor oluyormussun korkma yani