Mervemrl Merhaba arkadaşlar. Düşük tehlikem olduğu için 4 gündür yatıyorum. Eşim çok yoğun çalışıyor malesef yardım edemiyor. İlk başlarda kanamam vardı ama ilaçları kullanmaya başladığımdan beri kanamam da kesildi. Evim de kedim de var tüyleri kumu vs çok pisleniyor. Yardımcı alacak gücüm yok malum çok pahalı oldu. Ailem uzak da. Yapsam zararı olur mu?:(
tubaa_grl Mervemrl benim de ilk başlarda riskli denildi ilaç iğne istirahat verilmişti bende senin durumundayım kimsem yok burda iyi olunca hep iş yaptım kanama leke tekrar etti belli bır haftaya kadar dikkat etmeni öneririm hafta sonu eşin yardımcı olsun bence
Mevlude_Sahin Mervemrl Benim 2 gebeliğimde de risk yoktu ama siz yapmayın yine de. Bir süre daha dinlenin temizlik, yemek elbet yapılır önemli olan bebeğinizin sağlığı.
HMBD Mervemrl Canım kirli olsun boşver ilk haftalar çok önemli dikkat etmelisin kedi kumunada maskesiz eldivensiz temizleme derim🙏🏻
Mervemrl tubaa_grl çok yoğun çalışıyor haftasonu da olmadığı için ne yapacağımı bilemedim. Önerniz için teşekkür ederim
Mervemrl Lilaaaaaa kuma yaklaşmıyorum kürekle temizlediğimde sprun olduğunu hiç çevremde duymadım görmedim:)
minnos1mom Bence de kendini yorma yat uzan , akşam eşin geldiğinde sana yardımcı olsun bence veya haftasonu eşin yardımcı olabilir , tehliken geçince yavaş yavaş yaparsın, dikkat etmen lazım
Deletedmom_99 Ben olsam kediyi başkasına sahiplendirir bi uzaklaştırırdım. Mutlaka dikkat etmek gerek. Başka yapacağım şey ise robot bir süpürge almak. Ee bazı şeylerden fedakarlık yapmak gerekiyor. Hamilelikte lohusalıkta sadece kendini düşüneceksin. Ve seni düşünenler de lazım olur
Mervemrl Deletedmom_99 asla böyle bir şey mümkün değil. Karnımdaki evladım neyse benim için onda öyle bir şey. İnsan evladını nasıl sahiplendiremiyorsa o u da sahiplendirmez. Vicdan meselesi bahsettiğiniz şey. Kedi kumunu zaten elimle temizlemiyorum kürekleri oluyor. Kedi kumundan, kediden veya evcil hayvandan dolayı bebeğin düştüğünü, anne karnında zarar gördüğünü hiç duymadım görmedim.
Nursemom_ Doktorun uyarmadımı evcil hayvan kumuna dokunamaman lazım bebek için cok riskli benimde kedim vardı babamlara verdik mecburen dikkatli ol kanamam geçti yapayım deme ben o hataya düstüm 2. Kanamam daha beter oldu
dodu0207 Nursemom_ doktorunuz sizi bu şekilde uyardıysa eksik uyarmış toksoplazma riskine karşı değiştirmemeyi veya değiştirdikten sonra iyice elle yıkamayı tavsiye ediyolar ama zaten parazit aşıları yapılan ucuz mama,çiğ et, salam sosis vb seyler tüketmeyen kedide imkansız parazit olması. İyi yıkanmamış yeşillikte kat kat fazla var toksoplazma. Bence hamileler ilk kediyi evden göndermek yerine yeşillikleri iyi yıkamalı temizliğinden emin olmadıgı yerde salata yememeli.
Mervemrl Nursemom_ ikinci kanamanın daha kötü olmasına sizin adınıza üzüldüm. Kediyle alakalı değil bunların hiçbirisi. Evladımı sahiplendirip veremeyeceğimi nasıl biliyorsam kedimi de vermemem gerektiğinden o kadar eminim :) kedili evde aksine çocukların bağışıklık sisteminin daha güçlü olduğunu söyledi doktorum. Kedilerin dışkısını alıp elimizde oynamadığımız sürece sorun olmaz:)
Hulo2105 Mervemrl yat dinlen senden ve bebeğinden önemli değil. Benim tehlikem olmamasına rağmen ilk 3 ay halim yoktu yatıyordum kolum kalkmıyordu. Annem geçen hafta geldi dip köşe temizledi şimdi daha iyiyim az az yapıcam. Temizlik yapılır sakın üzülme. Bende çok takmıştım ağlamıştım ama üzülmeye değmez
dodu0207 Mervemrl gerçekten tebrik ederim sizi benimde kedim var bende aynı şekilde düsünüyorum zaten öyle de yaptım hamileliğimde göndermedim simdi bebeğim var yine bizimle tabiki. Bir de doğum yaklasırken kedi gidicek dimi bebek doğunca, ama beraber olmaz hayvanla vs diyenler oluyor o da sinir bozucu. Doğumumda ilgilenemedim bir kaç gün kedimle bana hemen küstü bu kadar duygusallarken İnsanlar kafalarına göre atıyolar satıyolar kedileri köpekleri anlamıyorum cidden
Deletedmom_99 Mervemrl haklısınız kedi tüğüne alerjim var diye evde hiç besleyemedim. Ama beslesem muhtemelen vermeye bende çekinirdim. Ev temizliği bitmiyor ki bu yüzden yardım almanız şart.
Lilaaaaaa Mervemrl ben kedi cok seviyorum yanlis anlasilmasin sadece kumda bi bakteri bulaşıyor diye duydum eşiniz gece temizlese en azindan iyi olur sizin için .
ikiprensannesi53 Mervemrl düşük tehliken var yapma bence bebeginden önemli değil sonuçta ya Bi yardımcı al yada öyle kalsın yapacak bisey yok
Nursemom_ Mervemrl kediyi ver demiyorum zaten kumuna dokunmaman solumaman gerek onundiyorum sanırım yanlış anlaşıldık bende kendi kedimi güvendigim babamlara bıraktım riskli dönem geçene kadr temizlık konusunda dedim iyileştim sanıp yapma diye …