Selam kızlar 36+6 dayız doktor nst de ki hareketlerin az olduğunu söyledi tekrar çektirdi ondan da memnun kalmadı yatış önerdi kabul etmedim imza atıp çıktım çünkü ben hareketlerini hep hissediyordum nst ye denk gelmedi diye hemen yatmak mantıksız geldi. Bi hava aldım farklı bi hastanede tekrar nst çektim gayet hareketliydi 160 a kadar da çıkıyordu doktora attım yine beğenmedi yarın tekrar çağırdı nst için ne yapmalıyım şuan bile bebek çok hareketli sürekli dönüp duruyor böyle bi durum yaşayan var mı 🥺