Durduk yere iki gundur şiş ve tahriş halde. Neden oldu anlamiyorum resmen durduk yere oldu. Kasinti vs yok ama şiş ve aciyor ic camasiri giyemiyprum ciddi manada da akintim cogaldi iki gunde tavan yapti ne yapacagimi sasirdim. Sislige en kisa surede ne yapabilirim onerisi olan var mi oturamiyorum resmen