İsterseniz devlet hastanesi aciline bir başvurun, hareketleri azaldı diye. Bakalım orada ne diyecekler.
Ama doktorunuz gebeliğin başından beri takip ediyorsa belki başka durumlarla birlikte değerlendiriyordur, size detayı söylenmemiş olabilir.
Gittiğiniz bir başka hastane gebelik sürecinizi bilemediği için belki doğru değerlendirme olmaz.