Merhaba kızlar 26+5 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim karnım sabah uyandığımda da bütün gün hep sertleşiyor taş gibi oluyor arada normale dönüyor ama genel olarak bütün gün kasılıyor dokunduğumda taş gibi doktorum normal diyor ama ben çok rahatsız oluyorum karnım ağrıyor bazen de hastaneye gitmeli miyim normal mi sizce yaşayan var mı?