6+2 iken kalp atışını görememişti vajinal muayene de şu an 8+2 deyim yarın kontrol ve kalp atışını duymaya başka doktora gideceğim .Bunu yaşayan var mı aranızda ? Bir de çokça dua istiyorum sizden yarın hayırlı haberlerle geleyim 🙏🏻😍 Bu arada sata göre 9+6 ama üst göre 8+2 yim❤️ Var mı aranızda benim gibi olan