Kızlar bebeğim 3 aylık yüzü aşırı döktü iki yanağı da kıpkırmızı kabarık ve yüzü kaşınıyor atopik egzama var dedi doktor kortizonlu krem verdi aclorem diye ama içeriğinde 1 yaş altı bebeklere kullanılmamalı dıyor şaşırdım valla daha neden verdi bu kremi sürsem mi bilemedim süt alerjisi mi egzama mı ayırt edilmiyor da