Rukiss35 Benim 1. Aşılamamda kasık ağrım gögüs hassasiyeti belirtiler vardı ama sonuç negatif çıktı 2. Aşılamada ne bir ağrı ne bir sızı hiçbir belirtim yoktu ama sonuç pozitif geldi durum değişkenlik gösterebiliyor sanırım kişiden kişiye inşallah hayırlısıyla pozitif sonucu alırsınız