Aysebkr1258 Arkadaşlar merhaba Dünden beri sol kasığımda ağrı var daha öncede oluyordu ama bu sefer nedense çok taktım kafama sizdede oluyor mu böyle ağrılar nette korkutucu şeyler yazıyor insan düşünmeden edemiyor
Nnazli1996 Aysebkr1258 ya benimd oyle oluyo kasik agrim karnimin ici agryo benim ama siskinlik hissi war korkma bende korkmamaya calsiyorum
Nnazli1996 Aysebkr1258 yatarken ayağa kalkarken karninizda bir ağrı bi baskı oluyomu bide bende oda oluyo
Aslhan Aysebkr1258 14+6 kasik agrim belim sırt ağrım oluyor ama en çok ağrılarım ayaktayken yarim saatten fazla yurudugumde rahim ve bebek büyüyor sizde kendinizi cok yormayın dikkat edin
Aysebkr1258 Nnazli1996 bir iki hafta önce o vardı bendede kabızlık geçiriyordum büyük ihtimal ondan oldu
SevilCoskun Bende 14 haftaliğim canim sol kasik bölgemde batma gibi ağri oluyor rahim büyüdüğü için olabilir 👍
Aysebkr1258 Aslhan evet bende dinlenmeye çalışıyorum hep her ihtimale karşı yarın bi tahlil yaptırıcam