Kızlar merhaba ben yaklaşık 1 buçuk senedir evliyim gebelik istiyorum henüz elde edemedim ovulasyon testi kullanıyorum 2 farklı ovulasyon testi kullandım şu ana kadar biri laboquick diğeri ise innovita marka aslında innovitadan memnunum ama bir gecenin günlüğünü de ovulasyon testi öneriliyor onu almak istiyorum kullanan var mı aranızda veya bu da iyi dediğiniz bir marka var mı acaba, bir de şunu soracaktım kaset test mi yoksa strıp test mi sizce ?