Bsra_ayz ama iste onlar vucudumuzun dusmani maalesef. Ben hamile kaldigimi ogrenmeden once 83 tum ama gunluk detokslarimi yapiyodum saglikli beslenme uyguluyordum su an arada bir kacamak yapsam da yine ayni sistem devam.ediyorum. sonra hamile kalinca yesilcayi icmeyi kestim detokslari yapmamaya basladim 2 kilo birden aldim ödem sanirim dedim ama goguslerde ve bacaklarda sisme olurmus su an 85 bir yandan da kilo almamam lazim cunku kilolu hamişler arasindayim zaten su an icin kilo almiyorum ama size yazdigim.gibi duzenli ve saglikli beslenmeye ozen gosteriyorum inan bebegine de cok faydali sana da...