Wera zaten bunu söyledim ona , bana diyor ki hafif sancın olunca acile gel onlar alır seni sezeryana , bende dedim ilk doğumum hocam çocuk doğum kanalına girerse sıkıntı olmaz mı işte hafif ağrın olunca geleceksin dedi , o ara nstemde elimde hazırdı baktı hafif sancımda çıkmıştı bu sefer aneztesü doktoruna yönlendirdi ama ne gün ne de net bişey demedi bana canım çok sıkıldı