Minikki23 24 haftalık annişler nasıl gidiyor 🙃 Akıntı sorununuz var mı.Hep ıslaklık hissediyorum,sizde öyle misiniz
Cankuss35 Minikki23 bizde 23+4 akıntım çoğaldı ama bence hormonel göğüslerimde sızlamaya başladı inişli çıkışlı olduğu için bence . Çok ağır bir koku yeşilimsi akıntı yoksa sorun yok
Helen07 Minikki23 eğer enfeksiyon varsa bebeğe anneye zarara kadar gider alttan muayene yada kullanacağınız ovul zararsız ama enfeksiyon zararlıdır en azından bol su için bence baktırın enfeksiyon ciddi risk
Mercanaa Benimde 27 haftalik bugün gittim akintim fazlaydı ıslaklık vardı su mu diye korktum altan baktılar tahlil aldı enfeksiyon çıktı
Minikki23 Mercanaa Bana da alttan bakmayı teklif etti ama daha önce hiç muayene olmadığım için korktum olamadım maalesef.Ara ara bende tedirgin oluyorum akıntıdan😕
Zhra- Mercanaa bende 27 haftalığız benimde çok akıntım var pijamama kadar ıslaklık geçiyor bazen bugün gittim herşey yolunda dedi idrar tahlili yaptırdı bakalım bugün çok yoğun yarın ara daha rahat konuşalım dedi onu bekliyorum şimdi ama benim vajinada inanılmaz bir acı ve ağrı vardı nst ye bile girdim birşey çıkmadı sanırım bu aralar çok yordum kendimi 🤦🏻♀️
Mercanaa Torunsal kağıdıyla bakabilirsin sudan şüphe edersen eczanede var bende istemedim ama bakmamız lazım mecbur dediler yaptırdım
Minikki23 Mercanaa Evet onu duymuştum.Rahim ağzı uzunluğumu da kontrol etmek için istedi fakat dediğim gibi baktıramadım.Zor oluyor mu acaba vajinal muayene
Mercanaa Minikki23 yok 10 .15 saniye sürdü kendimi başta kastım kasma dedi rahat bırakınca hicbirsey hisetmedim
Minikki23 Mer3459 Normal mi diye düşünüyorum ama fazla olması tedirgin ediyor dimi😕 Muayene olmak tek çözüm gibi🥺
Mer3459 Minikki23 normal diyor ben sordum kimisinde aşırı kuruluk kimisinde aşırı oluyormuş 😦keske kuru olsaydı
Gizem9688 Doktor bana da normal dedi akinti fazla dedigimde. Renksiz kokusuz kasintisizsa sorun yok dedi. Su gibi fazla degil ayakta kalinca su gibi fazlalasiyor bazen ama 13 haftaligim ben henuz bu haftalarda su gelişi olmaz rahat ol dedi
Minikki23 Gizem9688 Ben progestan da kullanıyorum belki o da arttırıyordur,bilemiyorum artık.Umarım normaldir
Esr_mkrmn_ysf Gizem9688 bende 14 haftalık benımde şu gıbı dedıgın gıbı ayakta bıraz daha artıyor rahatladım sımdı
Cankuss35 Mer3459 kuruluk vardı bende mesela sımdıye kadar değişiyor yani çünkü hormonlar sürekli değişiyor ama sen yine sağlık ocağına idrar testi ver
Gizem9688 Minikki23 ben de kullaniyorum progestan agizdan. Son 5 günüm. Sonra birakacagim progestanı cok sukur. Tekrar yazarim akinti azaldi mi diye
Minikki23 Helen07 Su tüketiyorum ama tekrar baktırıcam dediğiniz gibi.Rabbim muhafaza etsin inşallah yavrularımızı
Minikki23 Gizem9688 Teşekkür ederim sevinirim.Ben vajinal kullanıyorum şuanlık.Bir süre de kullanıcam daha
Mercanaa Zhra- benimde Çok ağrım oluyor vajinada sanki eklem ağrısı gibi birazda plesenta aşağıda benim ondan ağrı yapıyor
Minikki23 Zhra- Evet yorgunlukta olabilir ya da vajinal mantar açısından alttan muayene etmek istiyor doktorlar😕 Fazla olması hormonlardan da kaynaklı olabilir gerçi de benimde fazlaca oluyor