zynpftm bağırdım sezeryana alın diye fitili de çıkıp attım çöpe ama artık o sırada doğumum oldu kendi suyum gelmişti sancım vardı fitile de gerek kalmamıştı çünkü fitili attığımda hala da sancılarım vardı ama iyikide normal doğummuş çünkü şuan hiçbirşeyim yok