Kızlar merhaba şuan 38+4 haftalığım Cuma günü saat 13:00 ameliyata alınıcam suyum azalmış ve bebeğim ters durduğu için zorunlu sezaryen doğum olucak. Benim gibi bebeği ters olup sezaryen doğum yapan var mı tecrübelerinizi aktarır mısınız merak ediyorum nasıl oluyor bir sorun çıkmaz değil mi? Dualarınızı bekliyorum 🥹