Yaprakdokumuseverr Ya ben hamileliği çok seviyorum. Bu 99 beni üzmüş olabilir. 😅 2.hamilelik jet hızı falan bence. Şimdiden aklım 3.de 🤪
br2023 Yaprakdokumuseverr Ya ne güzel bende zaman geçmiyor diye düşünüyorum keşke hemen bizde çiftli sayılara geçsek 🤗 Sağlıkla kucağına alrsn inş cnm ❤️
-tugbmrt Yaprakdokumuseverr sen türünün ilk örneği olabilirsin😂😂bitsin diye gün sayan gece sayan bennn
Yaprakdokumuseverr br2023 amin hepimiz inşallah 🫶🏻 ilk hamileliğimde aynı öyle hissediyodum meraktan çatlıyodum sonra doğurunca ah be dedim içimde kalsaydı ne güzel koruyup kolluyodum daha güvendeydi 🥲
Yaprakdokumuseverr Ozlem1993 Paytak yürümeler koca göbek ve tekmeler bide istediğini yiyebilme özgürlüğü 🫶🏻🫶🏻🫶🏻