RBurcu Mustelanın çatlak bakım kremini kullanan var mı 🌼 10. Haftadayım da başlamak istiyorum şimdiden
Umran_r1103 RBurcu kullanmadım ama şimdiden başla kullanmaya çatlamasını bekleme şu an kaşıntıdan duramıyorum çatlaklarım hep tahriş oldu çok kötü
Ezel16 RBurcu Canım ben hamile kaldığım gibi başladım çok memnunum.. Fransa ürünü olduğu için arkadaşıma sordum o Fransa’da yaşıyor çok güzel ürün olduğunu iç rahatlığıyla kullanacağımı söyledi bakalım umarım ilerleyen aylarda da memnun kalırım 🥰🥰🥰
RBurcu Maviii_98 Eczaneden aldım doğal olduğunu söyledi anne-bebek ürünlerinde. Krem şeklinde zaten, sabah akşam kullancam. Bazı yorumlarda bio-oil i onermediler kafam karıştı açıkçası
RBurcu Ezel16 yaa rahatladım 🙏 kaç çeşidi var bilmiyorum ama bendeki mustela maternite 200 ml krem formunda, sizdeki de aynı mi 💙