Nuremektar1 benim oğlumdan önce iki kez 20 haftalık erken g beliğim var malesef doktorlar bilemedikleri için serklaj yapmadılar ve çocuklarımı kaybetmiştim spnra bir prof a gittim ve direk rahim ağzının kısa olduğunu gebelik olursa 11-14 hafta arası serklaj olacağımı söyledi oğluma gebe kaldım 12. Haftada serklaj oldum sürekli yattım buna rağmen 34 ü zor gördük şimdide yine serklaj olacak yine sağlıkla alırım kucağıma çocuğumu inş , sizlerde mümkün olduğunca yatmaya çalışın iş yapmayın inş sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişlerinizi