ravzae ben dün akşam hastaneye gittim istifra edince çok şükür sorun yokmuş suyum gelmedi ama ebe bir parmak girecek kadar açıklık var dedi eve gonderdiler agrilarim var hala ufak ufak nişan geliyor dun cati muayenesi de yapmislardi ufak bir kanama gibi birşey olmuştu pembemsi gelmişti ama şimdi kahve renkte geliyor suyum gelmesini bekliyorum