Aslanyesm Merhaba 13 haftalık hamileyim bebeğin hareketsiz dedi doktor haftaya tekrardan gel dedi keseside küçükmüş başına gelen bilgisi olan var mı
MerveeAa Merhaba tekrar gittiniz mi sonrasında bişey dedi mi doktorunuz bende yarın tam 13 hafta oluyorum geçen hafta gittiğimde hareketleri azdı