Bugün kontrolum vardı ultrasona girerken agrim oldu doktora söyledim cihazla alttan baktı eliyle bakti bir de rahim ağzı kısalığı var dedi nst ye gir yaptırabilirim dedi girdim nstye bişey demedi sonra yatis verdi bugün az önce nst cektiler sanci cikti ciğer gelistirici yaptilar rahim ağzı kısalığı normal doguma engel olur mu bu arada 33+ 4 haftaligiz