Semaatrkz Kızlar merhaba 40ımız çıkalı 1hafta oldu kanamam 43.günde falan bitti lekeye dönmüştü sonrasında sarı akıntıya döndü fakat biraz önce peçeteye kanlı şekilde geldi normal bi durum mu bu biraz endişelendim açıkcası yaşyan var mı bu durumu
Melike_4949 Semaatrkz 43 . gün regl oldum ben belki regl olursunuz 40 bitince kanama biter diye birşey yok devam edebilir
Semaatrkz Melike_4949 olabilir yinede merak ettim açıkcası kontrolüm bir hafta sonra doktoruma da danışayım diyorum 🙏🏻🌸
Melike_4949 Semaatrkz bencede danışın ben gitmek istemedim çünkü 4 gün suni sancı çektim ve sürekli alltan muayene oldum artık doktor görmek istemiyorum bu konuda 🙄🙄