Kubra001111 Zeynepozdamrrr kaç haftaliksinz acaba ben gebe değilim ama yerleşme kanaması olabilir mi acaba üste çıksın diye yazdım
Anneolmahayali1 Zeynepozdamrrr kahverengi akıntı ise yerleşme kanaması olabilir ama pembeyse doktorunuzla iletişime geçin
Serendipity16 Zeynepozdamrrr acile gidin ya da doktorunuzla iletişime geçin kanama normal değil ilaç verir
Ebru1234 Zeynepozdamrrr yerlesme kanamasi icin miktari var canim. Kesinlikle doktoruna sor gorun bence
Guclu_anne Zeynepozdamrrr doktara gidin mutlaka ilaç verebilir ve iğne. Bende 6 haftalık oldum bugün. Dün sabahtan beri kahverengi akıntım devam ediyor. İlaç ve iğne verdi. Düşük tehlikesi dedi.