Nissyoo Kızlar merhaba 4 hftalık hamileyim bugun ilk muayenemi oldum kese göründü ama ici henüz bosmus haftaya gel dedi bide akıntım varmıs iki kullanımlık fitil verdi hic kullandınızmı bu dönemlerde
Nissyoo Birde travazol krem verdi mantar icin ancak bu krem icin gebelikte kullanılmaması gerekiyor yazıyor bilgisi olan var mı
Der_yaM Nissyoo aynı fitili banada verdi 1 kutuda iki tane tek vardı kullandım bide günlük travazol halende kullanıyorum bir sıkıntı olmuyor canım
Hazall23 Nissyoo muadili evet. Bana da verdi. Gebeler doktor yazmadığı sürece kullanamaz Herhangi bir risk olsaydı sana vermezdi
Nissyoo Der_yaM kullnım talimatında gebeler kullanmamalı yazınca bi de ilk aylar tedirgin oldum açıkcası :)
Der_yaM Nissyoo bende okudum içim rahat etmedi diye doktorumuda aradım bir sorun olmayacağını söyledi kullandım valla 😊🌷 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbım 🌻