Minigiim-vebenn52 bebeğim yok ama 4 yeğenimide ilk ben yıkadığım için tecrübeliyim artık 🤣 nasip olursa kızımıda yıkarım inşallah. Öncelikle lif böyle sünger gibi olanı kullanıyoruz yada böyle kullanmadığınız iç tülbent deniliyor onlada vücudunu köpükleyebilirsiniz. Önemli olan koltuk altları boynunun altı böyle kirlerin olabileceği yerler. Zaten file de yıkıyoruz sonra bebeği yüz üstü yatırıp kafasını köpükleyip alnına elimi koyarak (yüzüne çok su gelmemesini sağlıyorum köpük vs) su döktürüyorum. Mutlaka bebekken iki kişi oluyoruz birimiz çitileyip evirip çeviriyoruz biri su döküyor. Ay şimdiden canım çekti bebiş yıkamak 🥰