gizem-cbn Kızlar sarı akıntım oluyor çok fazla hemde ve kokusu da yok. İdrarımda yanma acı yok. Mantar ya da enfeksiyon olduğunu sanmıyorum kaşıntım da yok. 3 aydır ilişki vs de yaşamıyoruz eşimle. Acaba doğum mu yakın? 39+4 üm.
sukran0046 gizem-cbn hamile kaldgımda bende de oldu ilk gebeligimde mantar demisti dr.doğuma yakın kesilmisti hatta yaptgm gün ve öncesinde hic yoktu bu 2.gebeligim yine aynı akıntı var hem mantar hem enfeksiyon var 2 aydır ilac kullaniyorum hamileligim zor gectigi icin biraz ihmal ettim durum insallah bi sorun olmaz
Hulo2105 sukran0046 ya bu mantar neden oluyo 😢 sürekli her wc den sonra yıkar kurlarım çamaşırımı değiştiririm gene de peynir gibi geliyor yarın kontrolüm var ilaç versin de rahatlıyım☹️