Elmasnrr1 Regl gecikmemden 8 gün sonra kan verdim 12 Ocak betam 54 çıktı 16da tekrar takip etmek için kan verdim 474 çıktı 22 şubatta ise 4592 çıktı yükselmesi normal mi bu kadar . Çift rahimliyim bi düşük yaptım 5 ay önce kürtaj oldum .