Merhaba bayanlar ben yarın kürtaj olacağım bebeğimin kalbi durmuş 8 hafta 4 günlük . tiroidlerim 7.15 bu şekilde yüksek olup tiroidleri kürtaj olan var mı bir risk olur mu kürtaj esnasında anestezi bana riskli dedi az önce kadın doğum riskli değil bana güven diyor ben çok hastami uyutup kurtaj ettim diyor yani kime inanacagimi şaşırdım hem üzgünüm konuşamıyorum yutkunamiyorum çok kötüyüm bir de bu durum çıktı ortaya. Biri diyor riskli.. biri diyor riskli değil korkma 😭😭bu durumu yaşayan var mı benim gibi olan tiroitleri yüksek olup anastezi oldunuz mu birşey oldumu kürtaj esnasında