Gebzeli-123 Bekarkende vardı diye hatrlıyorum ama evlenınce cıcuk yapınca sımdı emdıgı ıcın daha çok dıkkatımı cekıyor kadın doğum doktoruma sormuştum ondan bısey olmaz dedi et çünkü meme uçun gbı duruyor ama lohusa kafası çok taktım başka olan varmı acaba
nurhuma17 Gebzeli-123 benimde sağ göğsümde meme ucunda var canm ilk gebelik ve ilk defa gördüm 🙈 bekarken ve bebek yokken dikkatimi cekmemisti😊
Gebzeli-123 nurhuma17 uzun gıbı sallanıyor biraz degılmı bebegım büyüyünce koparırmı acaba araştırdım kanser falan diyor ama kadın doğum vs annem bısey degıl o diyorlar
nurhuma17 Gebzeli-123 yani çok uzun değil de mercimek tanesi gibi küçük bir boncuk gibi Korkulacak bir şey olduğunu da sanmıyorum anneme sordum Benim fiziksel bütün özelliklerim annemle Aynı onun göğüslerinde de vardı aynısı o yüzden korkmuyorum Sen de Korkma arkadaşım