Aseliimmm Aysemm44 kaç çıktı benimde yüksek çıktı ama doktor dahiliyeye git ya da kontrole kadar diyet yap tekrar ölç dedi ondan sonra yollayacak sanırım yine yüksek gelirse
Aylamom Korkma hemen insulin baslamazlar once diyetle takibe aliyorsun eger duzelmez yuksek cikarsa oyl3 insulin baslanir ayrica insulin kullanmak zararli degil aksine bebegin icin faydali sağlıklı doğumlarımız olsun insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sibelimm03 Aylamom insulin verdiklerinde istedigini yiyebiliyor musun peki sonucta dusuruyor ya? Yada diyete devam mi etmeli mesela en fazla 146 cikarsa?
Aylamom Sibelimm03 diyetine uymazsan dikat etmezsen insulin de ise yaramaz ayrica diyetisyenin verdiği listeye gore yedigin zaman olcum yaparak takip edersen bazi kişilerde listedi urunlerden sekeri yukselende olabiliyor deneyerek olcum yaparak ayarlarsin en onemlisi karbonhidrat makarna ekmek pilav patates seker kesmelsin simdiden basla yani
Aysemm44 Aseliimmm Valla yüksek çıkmış dedi hemen çarşamba hastaneye gitmen lazım dedim başka randevum var haftaya gitsem olurmu hayır bu çarşamba kesin gitmen lazım dedi ilk oğlumda şeker vardı insülin yazdı hemen bundada büyük ihtimal yazacaktır