-betul-20 Haftada %80 kız dedi doktor. 13. Haftada erkek dedi ama üç çizgide var dedi😅 ben anlamadım bir şey
Serapjjj -betul-20 valla 18 haftamda doktorun biri erkek biri kız dedi, 21 haftalık olduk şuan detaylıda kiz 😅 kızımz olacak Allahın izniyle🥰🩷😻