Moralsizanne Kızlar 12+4 haftalığım şimdi doktordan geldim galiba kız dedi :)).... prensesim oluyo.. bu arada çok kanamalı ve riskli bi gebelik geçirdim şuan herşey yolunda benim durumumda olanlar lütfen üzülüp stres yapmayın anneler🥰
Gokce_pelit Moralsizanne Ayy ne kadar güzel sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah🙏 ☺️Bana da bugün doktor büyük ihtimalle kız gibi dedi içime doğuyodu başından beri hep birkaç haftaya net söylerim dedi 13+0 haftalığım bende