Fatmabatikan Kızlar eşi ile kan uyuşmazlığı olan var mı ikinci çocuk için ne yaptınız iğne kullanan var mı
Rabiul Fatmabatikan bizdede kan uyuşmazlığı var eşimden etkilenmemişim iğne için haftamı bekliyorum doktorun yönlendirmesine göre bakalım 🤷🏼♀️
MelekAkgnr Kan uyusmazlıgım var 28 de ıgne vuruldum ıkıncı hamılelıgım ılk uc ayım ılkında oldugu gıbı bunda da kanamalı geçti ama suan bir sıkıntı yok vok sukur .
Fatmabatikan Sistemde görünüyormu kan uyuşmazlığı olduğu yoksa kendimiz mi söylefiniz sağlık ocağına gdiyorum doktorumda ilgilenmiyor hiç bilginiz vardır diye sizlere sormak istedim