ben 400 usd ye nipt testi yaptırdım full liste olanı bu sebeple diğer tarama testlerine gerek kalmadı ancak durumum olmasaydı diğer testleri ikili testi yaptırırdım mutlaka, çünkü doğruluk oranları düşük olsada risk görüyor ise amniyotik sıvıya yönlendiriliyor ve ben bilmeyi tercih edenlerdenim, stresli sürecide yönetebilirim, yaptıranlara da yaptırmayanlara da saygım olmakla beraber insanların yaptırmaması üzere ikna yoluna gidilmesini doğru bulmuyorum