Merhaba kızlar bugün transferimin 6. Günü transfer esnasındada baya karnım ağrımıştı adet ağrısı gibi şuan hala devam ediyo ya bazen bayada ağrıyo sonra geçiyo sonra yine başlıyo adet ağrısının aynısı kasık batması ve bel ağrısıda var ara ara aranızda böyle birşey yaşayan var mı neden olur acaba