Elanur34 Benim de yaklaşık 8 haftayı geçkin bir süredir migren Ağrılarım var En son kadın doğum doktoru nörolojiye yönlendirdi nöroloji doktoru da sana ilaç veremeyiz demişti Bu yüzden ayda bir gidiyorum kafamın arkasından ağrı kesici iğne yapıyor kana karışmadığı için en güvenli yol bu dedi Çok şükür bir ay rahat ediyorum bu şekilde Dilerseniz bir nöroloji doktoruna danışınız