Yazmelegi_ Tevhide37 çok az yiyebilirsin ama fazla tüketmek zararlı ben çok yiyen biriydim o yüzden neredeyse 0 Tuz kullandım gebelikte
ateenmommy Ben bırakmadım, ödem tutan vücutlar için çok tuz kullanmamak öneriliyor, ben 8. Ayımın ortasındayım henüz ödem tutmadım 🤷🏻♀️