Kızlar merhaba geçen akşam gece 1 saat kadar adet sancısı gibi ağrım oldu aşırı değil ama hafifte değildi. Birde yürürken falan vajina kemiklerim ağrıyor 1-2 haftadır. Onun dısında baska sancım olmadı arada karnım sertleşiyor vs. Doktora sordum tekrar olursa gel dedi ama böyle olan var mı gideyşm mi doktora yinede?