Geçen hafta devlette kan idrar verdim protein eser yazıyordu özeldeki doktoruma gösterdim hafif idrar yolu iltihabın kanın düşük protein eser dedi tansiyon bebek hareketi takibi yap dedi . Bu gün tansiyonumu ölçtüm 14/8 çıktı limonlu su içtim 10 dk sonra 13/8 çıktı bebek hareketi hissettim yarım saat öncesine kadar baya net . Gitsem mi acile bilemedim başına gelen var mı