Nidaanur 00Selin00 prilam ilaç kullanıyorum bende aynı durumdayım. Büyük miktarda kesiyor. Ara bulantı oluyor yinede.
asli_pkz Canım bend aynı durumdaydım. Doktorum gece yatmadan 2 tane iç sabah kalkınca 2 tane iç dedi. Baya fayda etti. Az da olsa birşeyler yiyebildim. Doktoruna danışarak kullanabilirsin. Prilam kullanıyorum hâlâ 17 haftalık hamileyim.