Ulass Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde tutmadım fotoğrafçı odada kendiniz çekmiştik acaba diyorum bu sefer tutsam mı yoksa gereksiz mi yada diyorum doğumdan sonra bebeğimde birkaç aylık olunca stüdyoda mi çektirsem aile çekimi ablasıyla falan
Deletedmom_112 Ulass ben o ilk anları kaçırmak istemiyorum o yüzden istiyorum ilk bakış ilk temas ilk dokunuş hepsi benim için çok önemli. Daha sonra stüdyo çekimide istiyorum. Yaptırmayıp pişman olmak içimde kalsın istemiyorum bütçe varsa kesinlikle o anlar ölümsüzleştirilmeli
HayaLim_Panbik Ulass bence cektirmelisin. Ilk haftalardan sonra bebege resim cekmek kolay deil. Ilk zamanlar o fotografcilar istedikleri sekli veriyor bebege. Birde bebis genelde uyuyor ve sakin muhtesem resimler cikior ortaya
Ayazinannesi16 Ben ilk dogumum olduğu için sanırım çok hevesliyim.her anının hatıra kalmasını istedim o yüzden doğum fotoğrafçısı tuttum 😊 dünyaya ilk merhaba dediği anı,benim onu ilk gördüğüm ani bir ömür unutmak istemem
Ulass Ayazinannesi16 ilk dogumumda yapmadım ya şimdi kızım sorarsa diye ilerde benim niye yok diye onuda düşünüyorum açıkçası