busenurbozkurt Kızlar ilk bebeğim oda takımı mı alsam yoksa sadece bir beşik mı karar veremiyorum söz neler yapıyorsunuz ? Hangisi daha mantıklı ?
Byzctn busenurbozkurt ben oda takımı aldım yatak odama yanıma da sepet beşik evet biliyorum odasında hemen yatamayacak ama ilk evladım heves ettim aldım sizde nasıl istiyorsanız öyle yapın derim
Yaseminmericli Çilek ten aldım takımı. Daha sonra yanındaki çekmece bolumunu çıkarıp genç odası olarak kullanacağım. Salona kuçuk sallanan beşik aldım.
eveb19 Aynen bende çilekten büyüyebilen oda takımlarından aldım. Yatak odasına da park yatak koyacağım