Benim de ilk gebeliğim. 33. Haftamdayım. Doğumu, hamileliği en çok büyüten millet biziz. Gerek hamile bir kadının etrafındakilerin negatif doğum hikayelerinden, gerek ‘sen bir doğur o zaman görürsün’ gibi söylemlerinden genelde kadınlarımız doğumdan korkuyor. Korkmamızı gerektirecek bir şey yok, ağrı, acı maalesef çekeceğiz, az ya da çok. Doğum tamamen fizyolojik bir olay, psikolojiniz ne kadar rahat olursa en azından o kadar sakin düşünebilir ve süreci yönetebilirsiniz. Vücutlarımız çok güçlü, bir bebeği içimizde büyütüp dünyaya getirmeyi kaldırabilecek kadar dayanıklıyız kadınlar olarak. Kendi gücünüzün farkında olun, eminim başarıyla atlatacağız ❤️