FATMA0334 Kızlar 20. Haftadayım sağ alt kasığımın altında acı oluyor hareket ederken falan acıyor bu sabah uyandığımda hissettim sizce neden oluyor?
Suto FATMA0334 Merhaba ben de 26. Haftadayım benim 2. Gebeliğim benim de kasıklarımda sürekli ağrı ve baskı hissi var detaylı usg gittiğimde eşi aşağıda onu hissediyorsun demişti normal kontrol doktorum 20.haftaya kadar zaten eşin aşağıda olacağını sonradan yer değişeceğini bunun normal olduğunu söylemişti hala devam ediyor o baskı hissi ama kontrollerimde normal diyorlar
FATMA0334 Suto sabah uyandığımda hissetmeye başladım sağ ve sol tarafıma dönerken kalkarken acıyor korkuyorum
Suto FATMA0334 Evet aynı şekilde yatarken de oluyor uzun süre oturduğum zaman kalktığım an çok şiddetli ağrı oluyor iki doktora gidiyorum geç özel hem devlete her gittiğimde ikisine de söylüyorum ama normal diyorlar bir sıkıntı yok diyorlar
ateenmommy Bebeğiniz baş aşağı duruyor olabilir. Başı rahminize baskı yapıyordur, benim bebeğim 24. Haftadan beri baş gelişli, 10 haftadır da bir değişiklik olmadı halen baş gelişli. Ben de o baskıyı sürekli hissettim.
Violette Benim de sol kasığımda acı oluyordu, özellikle ayağa kalkarken ve yürürken. Doktorlara her kontrolde sordum, normal dediler, bebeğin konumundan kaynaklı olabiliyormuş.